Mallorca aclamà Julio Iglesias en una nit de records i de regust romàntic
El cantant va omplir el Coliseu Balear en un concert on repassà els seus grans èxits
Julio Iglesias fou protagonista d'una actuació tècnicament perfecta | Foto: P.B./J.M.
La Plaça de toros de Palma fou ahir a la nit una multitudinària reunió musical i social. Seguidors incondicionals de Julio Iglesias de totes les edats presenciaren un concert en el qual el cantant féu un repàs d'aquells temes que més popularitat li han donat durant la seva carrera, i presentà les cançons del seu darrer àlbum Noche de cuatro lunas. La cita era a les 22.00 hores al Coliseu Balear. Una hora abans, la coa de persones que entrava per ordre a la plaça de toros per aconseguir una cadira a bon lloc era ja ben llarga. No n'hi havia per a tothom. Només les butxaques que varen poder pagar 15.000 o 12.000 pessetes tenien assegurat el lloc: unes cadires instal·lades a l'arena.
També a Illes Balears
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
- Més d'un centenar de centres de les Illes Balears es mobilitzen en rebuig a les polítiques de PP i Vox contra el català
- Una mallorquina, entre els activistes de la Marxa a Gaza retenguts a l'aeroport del Caire
- Camisetes verdes exhaurides. Divendres se'n distribuiran 10.000 més
- Promotors de construccions encalcen propietaris de terrenys de Son Sardina i els ofereixen milions d'euros perquè venguin
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.