Denuncien quatre pilots d'helicòpters particulars per aterrar en una zona no habilitada a Mallorca
La Guàrdia Civil ha denunciat aquesta setmana a un total de quatre pilots d'helicòpters particulars per l'aterratge de les aeronaus en una zona no habilitada per a això, en una finca privada, a Mallorca.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
9 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Es dia que necessiteu un trasllat per temes de salud no criticareu tan s'heliport de son espases ja que sera sa vostra vida sa que depen d'aquestes molesties. Daltre banda un "heliport" legal gaudeix de unes mesures en seguretat operativa garantides, en canvi sa terrassa de un millonetis no i per tant pot causar algo bastant mes perillos i greu que molesties causades pel renou. Manco foresters i esterengers i mes collar es ciutadà mallorqui que mallorca ja no es des mallorquins.
Si el mateix rebumbòrum que ha causat aquesta notícia el causàs l'heliport de Son Espases els veïnats estariem ben contents. Les molèsties de l'heliport són a diari i vàries vegades,el que passa és que d'això no interessa fer-ne ressò...
Indignació per l'aterratge a la Colònia de 4 helicòpters és notícia SI, però en el mal anomenat heliport de Son Espases se succeeixen aterratges i enlairaments molt nombrosos al llarg del dia. Tantes urgències hi ha a la resta de les illes que s'han de derivar totes a Palma? O és que s'està emprant també per traslladar malalts que també i sense cap problema podrien arribar a Son Sant Joan sense interferir a la vida de veïnats, residents de La Real. Moltíssim renou, molta olor de combustible, vols rasants. Algun dia hi podria haver una desgràcia per una mala ratxa de vent i caure a d'amunt de vivendes. Ningú se'n fa ressò.
D'aterratges inadeqüats n'hi ha molts; l'heliport de Son Espases, una vergonya de planificació i un martiri diari per als veïnats!
Es una demostració que la nostra illa és un territori sense llei. Aquí els de fora venen a fer el que volen i quan volen, fins i tot botant-se les més elementals normes de navegació aèria. El canvi climàtic ho solventarà tot.
A Son Espases feren l'heliport a pocs metres de les cases i la zona d'aproximació es passant a ras de les teulades. El renou es insuportable i el perill tremend. S'ha demanat en reiterades ocasions el canvi d'ubicació de l'heliport i mai s'ha fet res, però aixo no surt als diaris ni preocupa, fins que hi hagi una desgràcia, mentre tant seguirem aguantant renous i fums per la desidia del(s) govern(s)
Jo lo que no entenc és com nassos no se'ls va plantar allà 1 o 2 helicopters de la policia o militars, i varis cotxos policials, i no se'ls portaren enmanillats i engarjolats, mínim 24 h. , fins aclarir i multats a tot cristo. Demostra que la "seguretat aèria" és només de "cartró-pedra".
Per els pilots segurament no i els mamarratxo que organitaren la burrada segur que sen desentendran. Ido que n'aprenguin
Aixo es calderilla per aquesta gent.