Detengudes a Palma 17 persones per captar menors per a prostituir-les
La Policia espanyola ha detengut un total de 17 persones a Palma, tres de les quals són menors d'edat, com a presumptes autores d'un delicte de corrupció de menors després que, presumptament, captessin menors per a prostituir-les.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No entec el comentari que vol donar significació política a la notícia, a no ser que les detencions estiguin relacionades amb les nines que estaven acollides als centre de protecció de menors sota responsabilitat del les intitucions del govern de pogrés que es varen poder escapar per descuit precisament dels responsables de la seva custòdia. .
I ara que més diran els calumniadors de VOX i també del PP, que anaven escampant que els culpables eren els del Govern, els quals havien tancat el cas sense investigar-lo? Llògicament els polítics no estan per encalçar delinquents ni estudiar els delictes i per aquest motiu, ho han traslladaat a la Policia que ho ha esbrinat fins arribar a aquest resultat. I així com en altres casos, com per exemple quan se tracta de delictes comesos per la ultra dreta, m'ha parescut que hi havia poc interés en agafar als culpables, en aquest cas han fet una bona feina. A veure si els que acusen en fals ide manera tan innoble als seus adversaris, també se posen a treballar pel benestar del poble, deixant de tirar fems damunt dels partits i persones rivals seus.