Cort finançarà càmeres de seguretat als taxistes de Palma a causa dels atracaments
L'Ajuntament de Palma ha mostrat aquest dimarts el seu rebuig davant els diversos atracaments que han sofert els taxistes durant els últims dies i ha avançat que finançarà càmeres de seguretat i cursos d'autoprotecció als treballadors del sector.
L'equip de Govern de Cort ha traslladat el seu suport al sector del taxi a través d'una carta i ha avançat que l'àrea de Mobilitat «plantejarà una línia de subvencions» destinada a l'adquisició de càmeres de seguretat alhora que mantindrà la partida per a la instal·lació de mampares de seguretat.
Per part seva, l'àrea de Seguretat Ciutadana oferirà cursos d'autoprotecció i consells de seguretat perquè els treballadors del sector «sàpiguen què fer i què no davant una agressió», uns cursos que segons Cort «començaran aviat».
Així mateix han informat que les àrees de Mobilitat i de Seguretat Ciutadana es reuniran «aviat» amb representants del sector del taxi, Policia Local, Policia Nacional i tècnics de les àrees per a acordar mesures de seguretat per als treballadors del sector, ja que, segons el regidor de Mobilitat de Cort, Joan Ferrer, els taxis són un «aliat indispensable en la mobilitat sostenible» i des de Cort pretenen «donar més eines als treballadors del taxi perquè es puguin protegir davant possibles agressions».
El batle de Palma, Antoni Noguera, ha destacat la «coordinació que existeix entre la Policia Local i la Policia Nacional», així com la importància que tenen els taxis a la ciutat, alhora que ha recalcat la «preocupació» de l'Ajuntament davant «situacions com les viscudes».
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
- El bisbe Taltavull ordena dos nous diaques al servei de la Diòcesi de Mallorca
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.