Noguera demanarà al Govern que es prohibeixi l'alcohol dels 'tot inclòs' de les zones turístiques madures
El batle de Palma, Antoni Noguera, s'ha reunit aquest dijous amb la plataforma veïnal de s'Arenal i amb l'Associació Hotelera de s'Arenal i han acordat demanar al Govern que es prohibeixin les begudes alcohòliques del tot inclòs als hotels de les zones turístiques madures.
Durant la reunió, en la qual s'ha decidit tractar aquest assumpte com un problema de salut pública, s'ha acordat a més la necessitat d'adoptar mesures en el mateix sentit per evitar que els establiments puguin realitzar ofertes com a 3x1, barra lliure i 'happy hours', entre altres.
Noguera els ha explicat que l'Ajuntament demanarà a la secretària d'Estat de Turisme, Bel Oliver, que es duguin una sèrie de projectes per ser finançats a s'Arenal, que sumen 20 milions d'euros. Entre altres projectes destaquen l'enllumenat de la primera línia (2,5 milions d'euros), la millora a la xarxa de sanejament (quatre milions d'euros) o l'aparcament carrer mar d'Aral (cinc milions d'euros).
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- Primer comiat a Xesc Moll aquest dilluns
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Quina vergonya. Haver de conviure amb aquests hotelers i els seus clients! Jo posaria a les mans dels directors d´hotel una granera i un poal i Hala! a netejar!