L'Ajuntament continua promocionant la marca 'Palma de Mallorca'
La Fundació Turisme Palma 365, entitat pública sense ànim de lucre de gestió mixta, renova la imatge dels vuit plafons retroil·luminats de què disposa l’aeroport de Palma amb el propòsit de «difondre i fer més visible la nova imatge de Palma, una ciutat moderna, cosmopolita, dinàmica, alegre i viva», tal com ha informat la regidora de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Fa quaranta anys reivindicàvem recuperar el nom històric de Ciutat de Mallorca. Ara ens conformam que li diguin Palma sense el "de Mallorca". Anam de rebaixes.
Prou de "Mahón", "Ibiza", "Palma de Mallorca" i de pel·lícules en foraster a IB3.
A què esperen a deixar d'usar aquest logo del cul, amb l'afegit artificial 'de Mallorca'? És infumable.