«Say NO to Palma Springs», la nova campanya per «salvar» ses Fontanelles
La Plataforma per ses Fontanelles ha iniciat avui divendres una campanya adreçada als inversors i a les marques que es volen establir a Palma Springs. El lema de la campanya és «Say NO to Palma Springs» 'digues NO al Palma Springs'.
Expliquen que l'objectiu de la campanya és fer conèixer als accionistes d'Unibail-Rodamco i a les empreses que volen establir-se al futur centre comercial els arguments que «desaconsellen la seva aposta que els fa esdevenir còmplices de la destrucció de la darrera zona humida de Palma».
La idea d’aquesta nova iniciativa és fer-los arribar informació relativa a la campanya que, durant més de 10 anys, la plataforma ha protagonitzat per salvar la darrera zona humida de Palma, segons ha manifestat el col·lectiu. A més, la plataforma farà arribar als inversors informació relativa a la inseguretat de la tramitació administrativa del projecte i els demanarà que no s'instal·lin al centre comercial «per no esdevenir còmplices de la destrucció de la darrera zona humida de la ciutat».
Des de la plataforma han llançat un blog saynotopalmasprings.org en diferents idiomes i un vídeo amb l'etiqueta #saynotopalmasprings. Paral·lelament, la plataforma té previst sol·licitar una reunió amb el nou equip de govern de l'Ajuntament de Palma per conèixer de primera mà l'estat actual de tramitació del projecte i analitzar totes les possibilitats de paralitzar-lo.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
ja en tenim prou de centres comercials, que serveixen al consum compulsiu, enfonsen el petit começ i redueixen a un no res les relacions comercials i personals.
Ànim! Cal aturar aquesta Barbaritat.