Segona protesta en contra d'Elrow pel genocidi palestí

TW
0

La matinada de diumenge, un grup d'aproximadament 20 activistes va dur a terme una acció contundent a la rotonda de la discoteca UNVRS, a Sant Rafel, en protesta contra la festa Elrow, propietat del fons d'inversió pro israelià KKR. Aquesta acció s'emmarca dins de la campanya 'No Blood on the Dancefloor', iniciada per The Surge Eivissa, amb el suport de la plataforma Eivissa Amb Palestina amb l'enviament de cartes al Grupo Empresas Matutes (propiertari d'UNVRS) i a Elrow, sol·licitant que es pronunciïn sobre la seva implicació en el genocidi a Gaza.

Els activistes han posat èmfasi en la presència de KKR en festivals com Elrow (UNVRS i Ushuaïa), Boiler Room (Amnèsia) i Brunch Electronik (528) a Eivissa, així com en la necessitat d'unir-se a la crida al boicot a aquestes entitats.

«Tot i que en altres parts d'Europa, molts artistes ja s'han pronunciat en contra del genocidi perpetuat per Israel i s'han distanciat de les festes i festivals de KKR, a Eivissa els artistes i DJs continuen sense pronunciar-se. Així mateix, empreses locals com UNVRS, Ushuaia, Amnèsia i 528 no han pres una posició clara sobre aquesta problemàtica», assenyalen.

La protesta també critica el silenci dels mitjans locals: «En els articles que han publicat sobre la polèmica de la presència KKR als festivals a l'Estat espanyol, no han esmentat la seva implicació a Eivissa».