algo de nubes
  • Màx: 18°
  • Mín: 10°
17°

Exigeixen ​​la destitució del cap de Policia Local de Sant Antoni per col·laborar amb els neonazis de Desokupa en un desnonament il·legal

239785

El PSOE de Sant Antoni ha exigit aquest dimecres la destitució immediata del cap de la Policia Local després d'unes revelacions en un programa de televisió que el situen «col·laborant directament amb les pràctiques de l'empresa Desokupa».

Segons ha explicat el PSOE en un comunicat, al reportatge, emès divendres passat, es revela que el cap de la Policia Local de Sant Antoni va estar present en un desnonament il·legal executat per Desokupa a Sant Antoni, «vulnerant així la legalitat i deixant en evidència la connivència del cap policial amb pràctiques al marge de la llei».

Des del PSOE han considerat «gravíssim» que el màxim responsable de la Policia Local «actuï en connivència amb grups que operen fora del marc legal, intimidant la ciutadania i vulnerant els seus drets fonamentals».

També han lamentat la manca d'explicacions des de l'equip de govern i que aquest no hagi pres mesures immediates davant d'unes revelacions que «taquen la reputació del nostre cos policial i també la imatge del nostre municipi davant de tot Espanya».

Per tot això, han exigit al Consistori la destitució immediata del cap de la Policia Local, així com l'obertura d'una investigació interna per a aclarir els fets.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Pere Mateu, fa 8 dies
Presumptament Feixista en estat pur, forasterum arruix
Valoració:9menosmas
Per Guillem, fa 9 dies
Les empreses instal·ladores d'alarmes i les màfies de protecció privades, també fan el mateix, crear unes condicions propicies i un clima de por o d'inseguretat ciutadana, per a induir a que la gent contracti els seus serveis.
Valoració:12menosmas
Per Ahí lo dejo., fa 9 dies
Si los de Desokupa (nada que ver con ellos, afortunadamente), son neonazis cómo serán los que okupan robando, prácticamente, un bien que no es suyo.
Valoració:-6menosmas
Per Lluís Felipe Lorenzo García, fa 9 dies
Un periodista a la Península ha detectat relacions econòmiques entre okupes i Desokupa. Detecten un habitatge, l'okupen i exigeixen diners per desokupar-lo. Després es reparteixen els ingressos. Són grups formats a gimnasis.
Valoració:16menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente