23 veus per a un futur en colors per a Mallorca
El proper dimarts, 16 de juliol de 2024, a les 20.00, al cinema Rívoli (carrer Antoni Marquès, 25 – Palma) es farà la presentació del documental i del projecte audiovisual titulat 'Mallorca, un futur en colors', que posa l'altaveu a 23 mallorquins nascuts a diverses parts del món, i recull les seves visions sobre el present i el futur de la nostra terra'. L'acte és obert a tothom que hi vulgui assistir i l'entrada és gratuïta.
També a Illes Balears
- Idoia Ribas descobreix ara que a Vox «prevalen els interessos 'nacionals' per sobre dels dels ciutadans de les Balears»
- Ossifar torna a l'escenari en un únic concert a Inca
- El Tribunal Constitucional espanyol s'alinea amb Vox i supedita els drets dels catalanoparlants a la voluntat dels polítics
- Louis Vuitton 'okupa' el Castell de Bellver, hi instal·la aire condicionat i prohibeix que s'hi facin fotos
- Convoquen una concentració d’urgència a la plaça de Cort de Palma amb el lema ‘Aturem el genocidi a Palestina’
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.