La Junta de Personal Docent no Universitari de Mallorca reclama la negociació de tots els punts de l’Acord de millores socials i laborals
La Junta de Personal Docent no Universitari de Mallorca reclama a la Conselleria d’Educació i Universitats la negociació immediata de tots els punts de l’Acord de millores socials i laborals que, d’acord amb la calendarització, s’han de dur a la Mesa sectorial d’educació durant el curs 2023-24. «El tercer trimestre tot just ha començat i queden molts aspectes pendents», assenyalen.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.