Els nivells de contaminació a la Mediterrània són similars als de l'oceà Pacífic
25-01-2022 Plásticos en el mar. SOCIEDAD CATALUÃ'A ESPAÃ'A EUROPA BARCELONA ICTA-UAB | Foto: ICTA-UAB
25/01/22 21:20
La presència de microplàstics a la mar Mediterrània podria ser superior a l'estimada, segons un estudi de l'Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals de la Universitat Autònoma de Barcelona (ICTA-UAB). Aquest treball ha revisat les investigacions per mesurar la presència d'aquests elements a les platges i l'aigua de la Mediterrània, tant en l'àmbit superficial com a la columna de l'aigua i els sediments marins.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aviat els superarem! En tants de creuers en un mar petit, què voleu? Si arriba el dia que la costa s´innunda, n´estaré ben content. Almenys desapareixeran molts d´hotels construïts a primera fila, que fan mal d´ulls, i Costes els ho permet. En canvi, si ets un particular, ja és una altra cosa. Mirau què passa amb els escars, si no.