El cantaires per la Llibertat compleixen 200 sessions i ho celebren amb un itinerari pel centre de Palma
Amb els lemes 'Amnistia' i 'Autodeterminació' els cantaires per la Llibertat que cada dijous es troben per reclamar la llibertat de tots els represaliats (empresonats, exiliats i perseguits per motius polítics) celebraran la seva trobada número 200 amb una manifestació pel centre de Palma.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Un fort aplaudiment per els cantaires, ànims per poder continuar, devant els que no ho poden païr. Salut i República Països Catalans.