Posada en marxa del Museu del Mar i la Pesca d'Eivissa
El Consell de Govern ha atorgat al conseller de Fons Europeus, Universitat i Cultura, Miquel Company, l'autorització prèvia per concedir una subvenció directa a favor del Consell Insular d'Eivissa per un import de 40.000 € amb la finalitat de finançar parcialment les despeses de la posada en marxa i la col·laboració en la dinamització i visualització del futur Museu de la Mar i la Pesca d'Eivissa.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aquí hi ha una interessant exposició des projecte: https://www.diariodeibiza.es/opinion/2021/09/28/museu-mar-volem-57753771.html