Un jutjat avala l'obligació de les empreses de facilitar la informació contractual en català per primera vegada
Tal com ha informat Plataforma per la Llengua, l'associació, juntament amb Miquel Strubell, han guanyat el litigi contra Securitas Direct arran de la negativa de l'empresa de seguretat a facilitar al ciutadà un contracte en català. L'entitat ha acompanyat Strubell en el procés de demanda i, després d'un any, el poder judicial ha homologat l'acord extrajudicial segons el qual l'empresa es compromet a garantir els drets lingüístics del client.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tres hurres per el sr.Strubell, en dos collons de aquí, el "hidalgo KoKa"(Korke Kampos) que se foti, pobret " no lo entiende" demaneu a la sra. Amat que és catalana.
Això és la Bona Nova, i els ñordoesppañas ho rebran de mala llet. En quant als voxoñordolarros en mal de ventre i diarreas a tutiiplé, això és la nostre lluita. Aquí xerram català en la variant mallorquina i es tutupp de Casado que sen vagi " a ca una pputa" enforaaa. Com sempre, Salut i República Països Catalans
Que els detractors de la llengua catalana s´hi comencin a acostumar, sempre que exerceixin jutges neutrals al cent per cent.