Desconvoquen la concentració en defensa de Pablo Hasél a Palma després de la prohibició de la Delegació del Govern espanyol
La Delegació del Govern espanyol ha decidit prohibir la concentració prevista per aquest dissabte a Palma en defensa de Pablo Hasél i la llibertat d'expressió al·legant que l'actual situació sanitària no ho permet. Davant aquest fet, Alerta Solidària ha decidit desconvocar la trobada, però ja ha advertit que la lluita per reclamar la llibertat del raper no s'atura.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ara sa pandèmia és s'excusa per a tot allò que siga sa raó d'estat. Sa Turquia de n'Erdogan la utilitza contínuament contra s'oposició democràtica