Calvià i Consell s'adhereixen a l'Agència de Defensa del Territori
El Consell de Direcció de l'Agència de Defensa del Territori (ADT) ha reprès la seva activitat amb una sessió telemàtica celebrada aquest dijous, ja que malgrat haver estat operativa durant l'estat d'alarma per la crisi del coronavirus les sessions del Consell de Direcció havien deixat de celebrar-se.
Segons ha informat el Consell de Mallorca, la represa de l'activitat ha coincidit amb l'adhesió de dos municipis més a l'ADT que són Calvià i Consell. Aquests ja han aprovat en sessió plenària municipal la delegació de les competències en disciplina urbanística a l'ADT. Amb aquests, ja seran 31 els municipis de Mallorca que hauran atribuït a l'Agència les competències d'inspecció, sanció i restabliment de la legalitat urbanística en sòl rústic.
Durant 2020, l'ADT ja ha sumat quatre noves adhesions: Santa Eugenia, Andratx, Calvià i Consell (aquestes dues últimes hauran de ser ratificades pel ple de la institució insular). D'altra banda, el Consell de Direcció també ha acordat 18 ordres de demolició d'obres il·legals en sòl rústic, vuit de les quals corresponen a habitatges nous i set en piscines.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.