La Nit de Sant Joan #ResiduZero es durà a terme amb el visionament d'una pel·lícula i un debat en línia
La iniciativa Nit de Sant Joan #ResiduZero se celebrarà aquest any en línia amb el visionament d'una pel·lícula i un debat sobre la proliferació dels plàstics amb la participació del catedràtic de Radiologia i Medicina Física de la Universitat de Granada, el doctor Nicolás Olea.
Segons han explicat des de l'organització, la versió telemàtica d'aquesta iniciativa de Es Racó de ses Idees i Save the Med, consistirà en el visionament de 'The Story of Plastic' el dijous 18 de juny a les 19.00 hores.
En el debat es tractarà com afecten la salut els contaminants presents en els plàstics amb els quals s'entra en contacte diàriament, i com es pot protegir la població. Amb 'Balears sense Plàstic' també es tractaran aspectes menys coneguts dels plàstics d'un sol ús i de com es poden evitar aquests materials.
'The Story of Plastic' narra la crisi actual de contaminació per plàstic i com la indústria del petroli i el gas ha manipulat el discurs dels plàstics. L'accés per a la pel·lícula i el debat són gratuïts amb enllaços que facilitarà l'organització.
El moviment Nit de Sant Joan #residuzero, que des de fa cinc anys duen a terme les organitzacions És Racó de ses Idees i Save the Med, té com a objectiu que la de la nit de Sant Joan «deixi de ser una de les celebracions més contaminants de platges i mars».
Fins ara, l'esdeveniment se celebrava a la platja, on, entre moltes altres activitats, s'explicava als assistents les diferents maneres d'actuar sense generar residus i es posava especial èmfasi en l'explicació de la importància de l'ús d'ampolles, recipients i utensilis reutilitzables.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.