algo de nubes
  • Màx: 14°
  • Mín:

L'Assemblea Sobiranista denuncia «l'escalada de repressió» contra els moviments socials

L'ASM denuncia l'obertura d'un expedient sancionador al col·lectiu Música per la Llibertat. | dbalears/Arxiu

L'Assemblea Sobiranista de Mallorca (ASM) ha denunciat aquest dissabte la «progressiva generalització en l'aplicació de la llei mordassa per reprimir les protestes dels diversos moviments socials». «Assistim a la criminalització de qualsevol dissidència, sigui la petició de llibertats en general, l'oposició als desnonaments o les demandes de llibertat dels presos polítics», ha assegurat l'entitat.

En aquest sentit, l'ASM ha explicat que «fa 126 setmanes Música per la Llibertat actua cada dijous a la plaça de Cort, amb la corresponent comunicació en temps i forma a la delegació del Govern espanyol, el passat dissabte 9 de novembre un grup de 44 persones es va concentrar al mateix indret, dins el marc d'una crida general arreu dels Països Catalans a manifestar-se pels drets, la llibertat i l'autodeterminació. Encara que l'acte es va dur a terme sense cap incidència, la policia espanyola va interposar denúncia i s'ha iniciat un expedient sancionador, amb una proposta de multa de 200 €, en la persona de Manel V. Domènech, membre del Secretariat de l'ASM».

L'expedient, segons l'ASM, diu textualment: «A las 20:40 horas del día 09/11/2019, en la plaza Cort de Palma, se concentran 44 personas para proclamar consignas y cánticos tales como 'Llibertat presos polítics', 'li diuen democràcia i no ho és', así como la exhibición de carteles con el lema 'Llibertat presos polítics' sobre el cual se aprecia una franja roja en diagonal (...)».

Malgrat aquests «actes de repressió», l'ASM crida «a no defallir i perseverar en la lluita pel drets individuals i col·lectius, per la llibertat i per l'autodeterminació». L'entitat, finalment, ha recordat que hi ha una caixa de resistència per fer front a les multes repressives. Els ingressos es poden fer al següent compte corrent de Caixa Colonya: ES87 2056 0006 3210 0085 0527.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Sebastià, fa mes de 3 anys

@ Xaume,.- Moltes gràcies per la teva felicitació pel sant. I tant de bó que ens puguem felicitar per molt de temps més. Llàstima del mal temps que fa i que us destorba per celebrar aquestes festes.
Al malearium li haurem de dir el de Villarriba o el de Villabajo per alló del Fairy... (com en Millo del PP, que ha tingut que anar-se'n a Sevilla) tot menys admetre que pugui fer servir un nom territorial que no li correspòn gens ni mica i que no el representa.

Valoració:2menosmas
Per Xaume, fa mes de 3 anys

Sebastià:
No és "malearium", és "URINARIUM" perque sempre pixa fora des test.
Per cert, molts d'anys pes teu sant.

Valoració:3menosmas
Per antirepressiu, fa mes de 3 anys

@Contestant...

Moltes de gràcies, una altra vegada.

Valoració:1menosmas
Per Sebastià, fa mes de 3 anys

@ malearium .- Potser sigui perque no tens miralls a casa teva.

Valoració:2menosmas
Per Contestant a Antirepressiu, fa mes de 3 anys

Que l'ordre de cobro de la multa passaria a l' Agència Tributària, que li embargaria del seu compte corrent o de la seva pensió i amb un recàrrec
Més li valdria a la Delegació del Govern intentar que les forces d'ordre públic se dediquin a investigar tots els actes vandàlics i agressions duites a terme per gent d'ultra dreta, que son un perill i mai no els diuen res.

Valoració:8menosmas
Per fidel, fa mes de 3 anys

Y en primera fila, a la derecha, el de siempre. No falla en ninguna. Sea para lo que sea.

Valoració:-12menosmas
Per antirepressiu, fa mes de 3 anys

Només és una pregunta per si qualcú la pot contestar:

Quines serien les conseqüències per al nostre compatriota Manel V. Domènech si es negava a satisfer l'import d'aquesta multa de 200 €?

Moltes de gràcies per endavant.

Valoració:8menosmas
Per Balearium, fa mes de 3 anys

No he visto una tropa mas plasta

Valoració:-12menosmas
Per Lluís, fa mes de 3 anys

La gran tasca que està portant l´Assemblea sobiranista hauria d´ estar nominada pel premi Nobel de la pau. Perquè lluitar contra aquest estat represor i que a ses ïlles és terrible. té molt mèrit.

Valoració:15menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente