algo de nubes
  • Màx: 13°
  • Mín: 10°
10°

Denuncien que els han fet fora d'una residència de Palma per haver parlat en català

El jove Eloi Prat ha denunciat, aquest dissabte, un nou episodi de catalanofòbia que s'hauria produït a la residència per a estudiants Mayol de Palma.

El denunciant ha explicat que a la residència Mayol ha rebut «un tracte ofensiu» en el moment de fer el 'check-in' «pel fet de parlar català» idioma que «diuen no entendre».

«Quan ja havia pagat i emplenat un full de reclamació, ens han fet una devolució dels doblers, ens agafen el full i ens fan fora» ha explicat i ha afegit que aleshores, la recepcionista ha telefonat per segona vegada «al seu superior» i «li menteix en explicar-li els fets»

Segons el denunciant, «la recepcionista ens ha dit que aquest establiment és privat i que no estan obligats a entendre el català. Quan he demanat el full de reclamacions he estat atès al telèfon personalment en català pel senyor Rafa sense cap problema».

Prat ha explicat també que «La recepcionista en la seva resposta ha utilitzat expressions del gènere 'así os va' referint-se a la situació actual a Catalunya. Temem que la seva actitud hagi estat fruit del llaç groc que portàvem en la solapa».

El propietari de la residència nega la versió de Prat

dBalears ha parlat aquest dissabte amb el propietari de la residència, Rafel Mayol, qui ha reconegut que hi va haver un incident, però l'atribueix a que el jove va arribar amb una reserva que estava a un nom que no era el seu.

Mayol ha assegurat que al seu establiment «no hi ha cap problema per parlar en català» i ha afegit que «aquí parlam els dos idiomes».

Davant la versió explicada per Rafel Mayol, dBalears ha tornat a contactar amb Eloi Prat que ha ratificat la seva versió i ha aclarit que, efectivament, la reserva estava feta a nom d'un company que havia d'arribar més tard i que disposa de testimonis del que va succeir.

Prat també ha explicat que la recepcionista li va retirar el full de reclamacions que havia començat a emplenar perquè li va dir que com que no era client, no hi tenia dret.

El denunciant ha explicat que la recepcionista li va dir 4 vegades que no l'entenia i que va acabar la conversa parlant en anglès.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

Anterior
Pàgina 1 de 2
Siguiente
Per ,,,,,,,,,, fa mes de 5 anys

@ja esta be: No crec que hagis entès el que has llegit.Ell no va suplantar a ningú,la reserva estava feta a nom d´un company que arrivaba més tard.

Valoració:6menosmas
Per ja esta be, fa mes de 5 anys

Hasta el titular es, presuntamente, engañoso. El tal A.G., se cuida muy mucho de no decir lo que después escribe. Pero los que solo leen titulares, quedan plenamente convencidos.

Valoració:-4menosmas
Per ja esta be, fa mes de 5 anys

Cuando una persona se presenta a un sitio, el que sea, suplantando a otra, cualquier derecho que pueda tener, se le acaba inmediatamente. Y el tal Prat, no lo niega, es más, lo confirma. Presuntamente, al verse con las vergüenzas a la altura del suelo, se haya salido con el tema de las lenguas. Cualquiera, en situación igual o parecida, callaría y pediría disculpas.

Este pantallazo, siempre con el mismo cuento y en la misma dirección, y unos cuantos que se lo tragan todo. Ja está be, batua el mon.

Valoració:-8menosmas
Per PEDRO, fa mes de 5 anys

De sobres és coneguda la trajectòria del "jove" Eloi Prat, vasta amb mirar el seu perfil de Facebook, supremacista, independentista banderes estelades ...

Valoració:-11menosmas
Per Maria, fa mes de 5 anys

¿Y aquí quién miente?

Valoració:-10menosmas
Per Estornell, fa mes de 5 anys

Quan podrem viure sense por a ser malmenats per parlar en català? És ben hora que l'administració defensi els nostres drets.

Valoració:26menosmas
Per ??!!, fa mes de 5 anys

Què farà el Govern?

Valoració:19menosmas
Per Els més perjudicats seran ells, fa mes de 5 anys

Aquesta residència, a menys que l'amo deixi de defensar a aquesta empleada tan poc professional i demani disculpes, ja ha agafat mala reputació

I la mala reputació a un establiment hoteler, encara li és més perjudicial que als altres negocis, perque allà la gent hi dorm, s'hi dutxa, hi deixa l'equipatge, documentació, doblers, targetes i objectes de valor i s'hi troba vulnerable i a mercè dels que regenten l'establiment. Sobre tot si tenenelcostumde treure defora als clients just perque no els agraden d'on son

Valoració:23menosmas
Per Lluís, fa mes de 5 anys

És un degoteig constant de casos i més casos que no tenen aturador. La discriminació del català per part dels espanyols és una constant i sempre ho serà pels segles dels segles. La única sortida és la independència. Llavors sí que ens respectarien la llengua.

Valoració:25menosmas
Per Amorals, fa mes de 5 anys

Els forasterum que no s'ha volgut integrar, reforçat per l'espanyolisme i per la impunitat de la que gaudeix, aprofita per fer elque sempre havia desitjat: Expulsat als mallorquins de Mallorca i arrassar amb tota la nostra cultura.

Valoració:26menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 2
Siguiente