La presència de militars armats de l'exèrcit espanyol ha sorprès aquest dimarts els ciutadans de Muro, Santa Margalida i Búger. S'ha pogut veure pel centre dels pobles la 'Compañía Martín Cerezo', que pertany a la Infanteria Palma 47 de l'exèrcit espanyol de terra.
No obstant això, l'exèrcit espanyol ha explicat que aquest tipus de maniobres són una «pràctica habitual».
La raó de les maniobres, segons ha explicat el tinent coronel Antonio Ortiz a l'Ara Balears, és «dissuadir possibles amenaces externes i generar seguretat respecte de la situació internacional que s'està vivint en aquests moments».
Marcha de endurecimiento por asfalto y presencia en
#Buger #Muro #SantMargalida , de la Compañía "Martín Cerezo", perteneciente al Regimiento de Infantería #Palma 47 @EjercitoTierra #Mallorca, que toma el nombre del Teniente que dirigió a los "Últimos de Filipinas"
#120Filipinas
@Sebastianin
Se llaman "maniobras" y desde que tengo uso de razón, y rozo ya el medio siglo, se llevan haciendo, en campo y ciudad, aquí y en Pekin.
Si salieras un poco de tu pueblo y te pasearas por Londres, NY, París o Talavera de la Reina, por ejemplo, no estarías tan asustada.