algo de nubes
  • Màx: 15°
  • Mín: 12°
13°

La presència de militars armats sorprèn els ciutadans de diversos pobles de Mallorca

La presència de militars armats de l'exèrcit espanyol ha sorprès aquest dimarts els ciutadans de Muro, Santa Margalida i Búger. S'ha pogut veure pel centre dels pobles la 'Compañía Martín Cerezo', que pertany a la Infanteria Palma 47 de l'exèrcit espanyol de terra.

No obstant això, l'exèrcit espanyol ha explicat que aquest tipus de maniobres són una «pràctica habitual».

La raó de les maniobres, segons ha explicat el tinent coronel Antonio Ortiz a l'Ara Balears, és «dissuadir possibles amenaces externes i generar seguretat respecte de la situació internacional que s'està vivint en aquests moments».

Marcha de endurecimiento por asfalto y presencia en
#Buger #Muro #SantMargalida , de la Compañía "Martín Cerezo", perteneciente al Regimiento de Infantería #Palma 47 @EjercitoTierra #Mallorca, que toma el nombre del Teniente que dirigió a los "Últimos de Filipinas"
#120Filipinas

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Claro que sí, guapi, fa mes de 4 anys

@Sebastianin

Se llaman "maniobras" y desde que tengo uso de razón, y rozo ya el medio siglo, se llevan haciendo, en campo y ciudad, aquí y en Pekin.
Si salieras un poco de tu pueblo y te pasearas por Londres, NY, París o Talavera de la Reina, por ejemplo, no estarías tan asustada.

Valoració:-5menosmas
Per balearium, fa mes de 4 anys

@ Sebas
No te sorprenderias tanto si ves a la tropa de lazos amarillos en fila india por tu pueblo.

Valoració:-16menosmas
Per Sebastià, fa mes de 4 anys

Aquesta és la manera de "convèncer" a la gent ?? fent por ?? exhibint qui té les armes i el poc enteniment d'usar-les?? no hi ha dret. Aquesta no és manera de fer pais. Enlloc de la Europa civilitzada i democratica es veu el que està passant a Ñ. Si s'han de traslladar per dins la població ho han de fer en vehicles i sense presumir de les armes.

Valoració:21menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente