Els joves de les Balears assumeixen la inestabilitat laboral i creuen que hauran de viatjar a l'estranger
Aquest dijous s’han conegut els resultats de la tercera edició del baròmetre Cambridge Monitor, un estudi realitzat entre joves de 16 a 24 anys residents a l’Estat espanyol. En el cas de les Balears les conclusions han estat prou clares: un 77 per cent dels joves formats creu que hauran d’abandonar les Illes i viatjar a l’estranger per trobar feina en els propers anys.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Lo que asumen es que el catalán no les sirve para nada y que si han de irse al extranjero las van a pasar canutas. La inmersión lingüística en catalán ha hundido el sistema educativo.
No pasa nada. Nuestra juventud habla un catalán perfecto. Suficiente para trabajar en cualquier país del mundo.
Tendremos q emigrar a Cataluña...
Aixo passa per produir el que no necessitam. Estic cansat de repetir-ho. Pensau que les illes necessiten enginyers, biolegs, quimics, fisics, arquitectes, etc....? No, les illes necessiten camarers, electricistes, fontaners, fusters, etc... i res mes. El personal altament format a la universitari ja ho sap, no quedara mes remei que emigrar. Aixo es un pais de pandereta i la pitjor comunitat amb aquest sentit (gracies als venuts i incompetents politics que tenim) no ho dubteu, la nostra.