La cúpula del PP, amb María San Gil i Ortega Lara
El Círculo Balear organitzà una conferència a l'Auditòrium de Palma
Ortega Lara i María San Gil abans d'iniciar les seves intervencions | Foto: M. À. Cañellas.
Unes 300 persones acudiren ahir a la segona trobada i homenatge a les víctimes del terrorisme convocat pel Círculo Balear. A l'acte hi foren convidats per parlar l'expresidenta del PP basc María San Gil i l'exfuncionari de presons Ortega Lara, segrestat per ETA. La primera dimití de tots els seus càrrecs el setembre de 2008 per un enfrontament ideològic amb Mariano Rajoy i el segon presentà la baixa de militant el maig de 2008 també per divergències. Tanmateix, la cúpula del PP balear els féu costat, amb José Ramón Bauzá, Carlos Delgado, Antoni Pastor i Julio Martínez, entre d'altres. No hi assistí cap representant de les institucions públiques balears. Durant l'acte s'entregaren fullets en què reclamaven treure als balcons banderes espanyoles el 12 d'octubre, dia de "la Hispanidad".
També a Illes Balears
- Una mallorquina, entre els activistes de la Marxa a Gaza retenguts a l'aeroport del Caire
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
- Camisetes verdes exhaurides. Divendres se'n distribuiran 10.000 més
- Més d'un centenar de centres de les Illes Balears es mobilitzen en rebuig a les polítiques de PP i Vox contra el català
- Promotors de construccions encalcen propietaris de terrenys de Son Sardina i els ofereixen milions d'euros perquè venguin
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jorge Campos es el mallorquín más valiente de Baleares. Defensa sa nostra cultura balear davant es pancatalanisme dictatorial, sa llibertat dins una Espanya plural. Visca el Círculo Balear! Sa majoría estam amb Jorge Campos qui ha aconseguit fer girar el PP cap es sentit comú! Endavant!
Tant poc valen els morts que una organització d´aprofitats com un Jorge Campos, pot defensar-los. Déu ajudi als morts perquè els vius del pp no en facin política...
jajajaj, que bueno!! Hago un comentario acerca de lo mucho que le molesta la libertad al fascismo catalanista y a los 10 minutos ya lo han borrado. Se os ve el plumero.
No sé perquè publicau aixó.
No sé si a este periódico le molesta más que se saque la bandera nacional al balcón o que dos personas coherentes y comprometidas vengan a su cortijo a hablar de aquello que tanto les molesta: la libertad, la igualdad y la legalidad. Bravo por María y por José Antonio. Estuvieron brillantes