Nou detinguts en una batalla “concertada” entre bandes llatines a Palma
Trinitaris i One Blones van enfrontar-se al parc Krékovic
Palma03/07/10 0:00
Nova batalla campal a Palma protagonitzada per bandes juvenils llatines. Aproximadament a les 22.20 hores de dijous, diverses telefonades foren rebudes a la sala del 092 de la Policia Local que alertaven que pels voltants del parc Krékovic, del polígon de Llevant, s'estava produint una multitudinària baralla entre joves llatins. Els mateixos que van donar l'alarma van comunicar igualment que alguns dels implicats duien ganivets de grans dimensions.
També a Illes Balears
- Idoia Ribas descobreix ara que a Vox «prevalen els interessos 'nacionals' per sobre dels dels ciutadans de les Balears»
- Ossifar torna a l'escenari en un únic concert a Inca
- El Tribunal Constitucional espanyol s'alinea amb Vox i supedita els drets dels catalanoparlants a la voluntat dels polítics
- Louis Vuitton 'okupa' el Castell de Bellver, hi instal·la aire condicionat i prohibeix que s'hi facin fotos
- Convoquen una concentració d’urgència a la plaça de Cort de Palma amb el lema ‘Aturem el genocidi a Palestina’
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Pels comentaris que he pogut llegir, me sembla que hem de revisar moltes coses. La XENOFÒBIA de la que som presents seria una d'aquestes coses que no hauriem d'ometre i més si tenim en compte que xerram d'un fet que parla de PROBLEMES EN ADOLESCENTS i una FALTA DE CONTENCIÓ important d'aquests en una nova societat de la que semblaria som partíceps. Desgraciadament, sempre és més facil mirar cap a una altra banda i seguir queixant-mos... Quin és el veritable problema?
Es vera que no es pot generalitzar, però quan en una barriada et trobes amb aquesta inseguretat és normal que els veïns en sentir parlar d'immigrants sentin com si parlassin del dimoni, perque jo visc a Pere Garau i d'esser una barriada molt tranquil.la ha passat a ser un desastre. Però sí que no tots son iguals, els que delinqueixen els hauríen de deportar al seu país i no poder tornar mai més. Sí volen viure aquí ho han de fer en pau i respectant la nostra cultura i els nostres costums.
Estic d'acord amb el segon paràgraf de la teva darrera intervenció, Ligeia.
He llegit perfectament: arrassar Son Banya amb tots els gitanos dedins i fer un camp d'extermini no me sembla més civilitzat que el que fan les bandes. Fins i tot com a llenguatge figurat (?) me resulta excessiu i de mal gust, em sap greu. I als qui han puntuat negativament la meva intervenció, amb què no estau d'acord? Amb el fet que vulgui expulsar els criminals o amb el fet que consideri els immigrants com a persones i no com a delinqüents per definició i digui que n'hi ha que són bona gent i aprenen la nostra llengua?
Ligeia, llegeix bé: el que dic no és massa diferent de lo que ha dit en Toni. Me referesc a la xusma que ha vengut a imposar les seves formes (bregues, droga, renou, inseguretat, etc), NO a tots els immigrants (potser el malentès seria per una "coma" al meu redactat, però tal com ho he escrit té el sentit que acab d'explicar)
Estic d'acord amb l'expulsió dels membres de bandes i de crim organitzat, però com podeu jutjar tots els immigrants en funció d'aquesta escòria? Jo treball amb infants immigrants que parlen el català i estimen Mallorca, fills de famílies treballadores i honestes. No podeu generalitzar d'aquesta manera i ficar tothom dins el mateix sac. Sort que n'hi ha com en Toni que demostren seny. Quant a Sieg Heil, esper que els moderardors facin la seva feina.
Una vegada arrasat Son Banya, amb tots els gitanos dedins, hauriem de construir un camp d'extermini per aquesta xusma de bandes llatines que ha vengut a rompre la seguretat i tranquilitat que teniem. Sieg Heil!
Pere, el més sabi de tots. Jo estic fins els putes collons de aquests fills de puta de merda que ens están destrossant la nostra terra. Per favor, hem de fer TOTS els mallorquins alguna trobada, alguna manifestació i començar a lluitar tots plegats pel futur dels nostres fills, que als nostres polítics els importa una merda. Ens hem d´ajuntar i EXIGIR com sigui, encara que sigui estant tothom de vaga general o COM SIGUI que expulsin als latins, als romanesos, als gitanos i als magrebins. No és racisme, és amor a la terra que tant estim i que cada dia veig com mor poc a poc. Convoquem JA una manifestacio multitudinària pel Facebook. Jo hi siré el primer.
Pere, estic amb tu. Ja n'hi ha prou de tant papanatisme amb els immigrants. Si venen a fer feina i a comportar-se benvinguts, si no és així, com va dir aquell "barco de rejilla", sense manies.
El que hauria de fer la polícia en aquests casos és un cordó policial i deixar que es matin entre ells. Després agafar els supervivents i expulsar-los.