El CIM permet augmentar l'edificabilitat del polígon industrial del Molí de s'Aigua

La construcció a cada una de les parcel·les previstes passa d'un 40 a un 65 per cent

El batle informà, al ple de dilluns, de l'acord pres pel Consell de Mallorca

TW
0

El Consell Insular de Mallorca permet l'augment de l'edificabilitat en el polígon industrial el Molí de s'Aigua. D'aquesta manera, el Consell Executiu del CIM ha acceptat el requeriment de l'equip de govern popular que sol·licitava a la institució insular que augmentàs l'edificabilitat de les parcel·les previstes des d'un 40% a un 65%.

Per una altra banda, el ple ordinari de dilluns aprovà un conveni amb l'Institut Balear de l'Habitatge del Govern que permetrà la construcció de quatre nous habitatges socials al carrer Escola número 12. D'aquesta manera, està previst que s'esbuquin les actuals dependències del jutjat de pau que estan situades en el carrer Escola número 12 i s'aixequin allà els nous habitatges i, de nou, el jutjat de pau.

El batle de sa Pobla, Antoni Serra (PP), que es mostrà satisfet amb aquest acord, donà la notícia el passat dilluns a vespre en el ple ordinari. D'aquesta manera, Serra digué que «en els polígons de can Tro i la Vileta es permet una edificabilitat d'un 65%, mentre que en el Molí de s'Aigua l'edificabilitat era del 40% la qual cosa suposava un greuge comparatiu».

«L'obligació del batle és defensar els drets de totes les persones per igual; és una gran victòria política», afegí Serra. D'aquesta manera, les naus construïdes a cada parcel·la de 1.000 metres quadrats de superfície podran tenir una superfície de 650 metres quadrats en lloc de 400 com fins ara.

Els partits de l'oposició no realitzaren cap tipus de comentari en relació a la decisió del Consell. El cert és que en anteriors ocasions els partits de l'oposició han criticat la ubicació d'aquest polígon que acabarà, segons ells, «amb la façana típica de sa Pobla».