El CIM permet augmentar l'edificabilitat del polígon industrial del Molí de s'Aigua
La construcció a cada una de les parcel·les previstes passa d'un 40 a un 65 per cent
El batle informà, al ple de dilluns, de l'acord pres pel Consell de Mallorca
Sa Pobla28/01/04 0:00
El Consell Insular de Mallorca permet l'augment de l'edificabilitat en el polígon industrial el Molí de s'Aigua. D'aquesta manera, el Consell Executiu del CIM ha acceptat el requeriment de l'equip de govern popular que sol·licitava a la institució insular que augmentàs l'edificabilitat de les parcel·les previstes des d'un 40% a un 65%.
Per una altra banda, el ple ordinari de dilluns aprovà un conveni amb l'Institut Balear de l'Habitatge del Govern que permetrà la construcció de quatre nous habitatges socials al carrer Escola número 12. D'aquesta manera, està previst que s'esbuquin les actuals dependències del jutjat de pau que estan situades en el carrer Escola número 12 i s'aixequin allà els nous habitatges i, de nou, el jutjat de pau.També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.