Les companyies aèries facturaren 2.538 milions d'euros l'any passat

TW
0

Les empreses d'aviació agrupades a l'Associació Espanyola de Companyies Aèries (Aeca) amb seu a la capital balear tancaren l'exercici del 2003 amb una facturació de 2.538 milions d'euros, un 3 per cent més que l'any anterior, segons confirmà el president de la patronal, Felipe Navío.

Aeca, de la qual prenen part Air Europa, Spanair, LTE, Futura, Pullmantour Air, Hola Airlines, Binter i Iberworld, entre d'altres, reuneix una flota d'avions integrada per gairebé 200 avions i que dóna feina a unes 8.000 persones a Espanya.

Navío explicà que l'exercici 2002-2003 (les empreses d'aviació tanquen l'any el mes d'octubre) havia tingut «alts i baixos», però que les companyies aconseguiren equilibrar els números.