El Govern, Turespaña i els grups turístics alemanys, entre ells Thomas Cook i TUI, estan negociant durant aquests dies ultimar una campanya promocional conjunta de les Balears al mercat alemany durant el 2004, amb l'objectiu de recuperar la quota de mercat perduda els darrers quatre anys i millorar la imatge turística de les Illes.
El director de Turespaña, Javier Piñanes, en aquest sentit, mantingué ahir a Chiclana de la Frontera una primera trobada amb el president de TUI-Alemanya, Volker Böttcher, i el responsable de Producte de la TUI, Sören Hartrmann.
Piñanes assenyalà després d'aquesta trobada que «s'intensificaran els contactes i relacions amb els majoristes alemanys per generar un clima de confiança cap a les destinacions turístiques més afectades els darrers anys per la crisi alemanya, com és el cas de les Balears. Volem aprofitar la celebració el pròxim any del congrés dels agents de viatges alemanys DRV a Palma per planificar tota una sèrie d'accions conjuntes amb el Govern, en aquest cas la Conselleria de Turisme, i els grups turístics per ultimar una sèrie de campanyes específiques promocionals a Alemanya durant tot l'any, però sobretot els mesos tradicionals de vendes de reserves», afirmà.