El nou quarter de la Guàrdia Civil al Pont d'Inca, inaugurat «curt» d'efectius

Amb una plantilla de catorze persones es posà en funcionament ahir dematí

TW
0

Un nou quarter de la Guàrdia Civil fou inaugurat ahir en el Pont d'Inca. Les noves dependències estan situades en el carrer camí de Son Llàtzer, número 35, en el terme municipal de Marratxí i disposaran d'una plantilla de catorze persones: dotze agents, un caporal i un sergent. Les dependències han estat cedides a la guàrdia Civil per AENA.

L'acte d'inauguració tingué lloc ahir a les dotze del matí i fou presidit per la delegada del Govern, Catalina Cirer; el coronel en cap de la Guàrdia Civil a Balears, Gabriel Méndez; el director de l'aeroport de Son Sant Joan, Mariano Menor; i el conseller d'Interior del Govern, Josep Maria Costa. La plantilla del nou quarter formà davant les dependències i escoltà les intervencions de Cirer i Méndez.

Els catorze components del nou quarter semblen, a primera vista, una força justa per satisfer les necessitats d'un municipi com Marratxí, que en els darrers anys s'ha caracteritzat per la proliferació d'urbanitzacions a les seves terres i pels centres comercials que en el municipi existeixen. Actualment al terme de Marratxí hi viuen unes 27.000 persones.

En paraules de la delegada del Govern, un municipi com Marratxí demanava unes dependències en condicions i una plantilla que pogués donar resposta a les necessitats dels habitants de la zona. També destacà la satisfacció personal que li suposava la inauguració. De la seva banda, el coronel Méndez agraí a AENA la cessió dels terrenys i destacà el bon servei que farà el quarter a la zona.