algo de nubes
  • Màx: 19°
  • Mín: 13°
17°

Un manescal analitzarà el comportament del ca que matà el nin

El batle de Palma assegura que l'ordenança d'animals «és molt avançada»

Un manescal serà l'encarregat de determinar quin és el comportament de Copi, el dogo argentí que acabà amb la vida d'un nin de quatre anys a Can Picafort ara fa una setmana.

La magistrada María Elena Graña, que s'encarrega d'aquest cas, va prendre aquesta decisió per tal d'esbrinar també en quines condicions és capaç de llançar un atac el dogo argentí que ara roman tancat a la canera.

La jutgessa, la fiscal i representats del propietari de l'animal varen mantenir una reunió per tractar de resoldre la qüestió del sacrifici del ca. Per ara, Alfredo Cordero no ha donat a conèixer de manera oficial si pensa fer matar Copi.

El batle de Palma, Joan Fageda, es referí ahir a la polèmica sorgida arran de la mort del nin de quatre anys a Can Picafort. Fageda explicà que pel que fa a Ciutat, «l'ordenança d'animals de companyia està molt avançada i no cal fer-hi modificacions». Per aquesta raó el batle considera que «és més important la conscienciació dels ciutadans» per evitar que es produeixin desgràcies com la d'ara fa una setmana.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.