algo de nubes
  • Màx: 26°
  • Mín: 21°
26°

El programa culinari dels Països Baixos 'The heart of the Mediterranean' emetrà 12 capítols sobre els productes locals de Mallorca

El regidor de Promoció Econòmica i Ocupació, Rodrigo Romero, president de Palma Film Office, ha fet recentment una visita al Parc de la Mar durant la filmació del darrer capítol de la sèrie 'The Heart of the Mediterranean', que entre el 1r i el 7 de setembre ha transcorregut per diferents escenaris de Palma com el Mercat de l'Olivar o el Fornet de la Soca, així com per altres municipis de Mallorca, tot això de la mà del conegut cuiner dels Països Baixos Wim Ballieu i del seu foodtruck.

Rodrigo Romero explica que des de Palma Film Office s'ha col·laborat amb les gestions i permisos necessaris perquè aquest projecte es pogués desenvolupar: «Aquest tipus de programes són un molt bon aparador per a donar a conèixer la nostra cultura i els nostres productes locals i per a atreure un turisme interessat per la cultura i de més qualitat».

La sèrie, produïda per la productora Backbone Marketing, tendrà com a resultat 12 capítols sobre els productes locals –principalment ecològics– de Mallorca i pretén mostrar la riquesa culinària de la nostra illa. Els programes fusionen receptes tradicionals mallorquines amb producte local i la cuina holandesa. Aquesta sèrie va lligada a la publicació d'un llibre que recollirà aquestes receptes.

Amb l'emissió d'aquesta sèrie per a la principal cadena de televisió dels Països Baixos –on s'arribarà a prop de 2,3 milions de persones– i amb la difusió que es farà a altres canals de comunicació mitjançant un butlletí que té més de 300.000 subscriptors, s'arribarà al 80% de la població del país donant a conèixer Mallorca.

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Guim, fa 12 dies

Després no ens queixem de saturació turística.

Valoració:0menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente

Comenta

* Camps obligatoris