DO Binissalem canvia d'imatge
El consell regulador presenta un nou logo corporatiu per tal d'enfortir els seus vins entre els turistes estrangers
Palma29/10/08 0:00
Del color bordeus al clàssic vermell. A més a més, amb referències a l’emoció del vi. El símbol dels vins de Binissalem ha esdevingut un cor de llàgrimes d’aquesta beguda amb l’eslògan Pura Passió. Aquest és el redisseny que la Denominació d’Origen Binissalem ha executat per afrontar els reptes que els anys vinents depararan al sector vinater: una imatge nova. No debades, els municipis de Consell, Santa Maria, Santa Eugènia, Sencelles i Binissalem formen un terme geogràfic molt bo per a la producció de vi, però ben petit en nombre d’hectàrees. L’exportació de botelles se situa en l’actualitat prop dels 100.000 litres.
També a Ara
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Me pareix molt loable l'iniciativa, però a qui s'ha de convèncer també es als propietaris de restaurants i hotels, molts d'ells no en volen sentir parlar de oferir vins de la terra. Jo m'he trobat a un restaurant d'Andratx que no n'hi tenien vi de Mallorca perque " a los estranjeros no les gusta ya que les causa acidez", tal ment dit per el propietari. Idò.