Adeslas crea un servei d'informació telefònic i per internet amb consells sanitaris abans de viatjar
La companyia asseguradora Adeslas ha posat en marxa un servei d'informació telefònic i a través d'internet per orientar sobre els hàbits higiènics, medicaments i vacunes, més adequats per prevenir els trastorns de salut en viatgers que es traslladen a l'estranger, segons ha informat avui l'entitat. A més, Adeslas ofereix als seus assegurats, a través del Servei d'Orientació Mèdica 24 hores (902 200 200) i en la seva web (http://www.adeslas.es), un protocol d'informació al viatger internacional sobre temes com a mesures sanitàries prèvies al viatge, orientació sobre vacunes obligatòries per a cada país, quimioprofilaxi de malalties tropicals i consells durant el viatge, entre d'altres. Aquesta iniciativa es porta a terme seguint les recomanacions de l'Organització Mundial de la Salut (OMS) i en continu seguiment de les alertes epidemiològiques, amb el suport científic dels centres de vacunació internacional de referència, ha precisat.
També a Ara
- MÉS presenta a Sóller les seves propostes contra la massificació turística: «Sense decreixement no hi ha futur»
- A la mort d'en Joan Taverner
- El PSIB-PSOE fa una crida a la participació en la Diada per la Llengua davant els atacs del Govern al català
- Denuncien que IB3 Televisió obvia el traspàs de Manel Domènech però informa sobre la mort de Manolo el del Bombo
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.