Adeslas crea un servei d'informació telefònic i per internet amb consells sanitaris abans de viatjar
La companyia asseguradora Adeslas ha posat en marxa un servei d'informació telefònic i a través d'internet per orientar sobre els hàbits higiènics, medicaments i vacunes, més adequats per prevenir els trastorns de salut en viatgers que es traslladen a l'estranger, segons ha informat avui l'entitat. A més, Adeslas ofereix als seus assegurats, a través del Servei d'Orientació Mèdica 24 hores (902 200 200) i en la seva web (http://www.adeslas.es), un protocol d'informació al viatger internacional sobre temes com a mesures sanitàries prèvies al viatge, orientació sobre vacunes obligatòries per a cada país, quimioprofilaxi de malalties tropicals i consells durant el viatge, entre d'altres. Aquesta iniciativa es porta a terme seguint les recomanacions de l'Organització Mundial de la Salut (OMS) i en continu seguiment de les alertes epidemiològiques, amb el suport científic dels centres de vacunació internacional de referència, ha precisat.
També a Ara
- Qui són els impulsors del nou partit Som Mallorca?
- La Conselleria afavoreix la concertada abans que l’escola pública
- Assenyalen el lloguer turístic com un dels principals culpables de la problemàtica d'accés a l'habitatge a Mallorca
- El TSJIB autoritza l'emissió retallada a IB3 dels Jocs des Pla i dona la raó als treballadors en vaga
- Neix Som Mallorca: una opció política «transversal» contra l’empobriment i la saturació
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.