Un estudi de Terra demostra l'efectivitat d'internet com a suport publicitari en combinació amb altres mitjans
Madrid28/11/03 0:00
Internet contribueix a optimitzar els resultats de les campanyes de publicitat i aporta audiència addicional a les que es fan a la televisió, segons un estudi dut a terme per Terra que ha mesurat l'eficàcia de l'activitat publicitària a internet en combinació amb altres mitjans de comunicació. L'estudi, fet per l'institut holandès d'investigació Metrixlab i presentat avui a Madrid, ha tingut la col·laboració de cinc companyies anunciants: Disney, Land Rover, Random House, Telefónica Móviles i Scottex.
També a Ara
- Antoni Llabrés (OCB): «O reaccionam o desapareixem com a poble: dissabte hem de sortir massivament al carrer»
- La 43a Fira del Llibre se celebrarà a la plaça d’Espanya de Palma
- MÉS presenta a Sóller les seves propostes contra la massificació turística: «Sense decreixement no hi ha futur»
- Mor el mallorquí Rafa Rullán, llegenda del bàsquet
- A la mort d'en Joan Taverner
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.