Un estudi de Terra demostra l'efectivitat d'internet com a suport publicitari en combinació amb altres mitjans
Madrid28/11/03 0:00
Internet contribueix a optimitzar els resultats de les campanyes de publicitat i aporta audiència addicional a les que es fan a la televisió, segons un estudi dut a terme per Terra que ha mesurat l'eficàcia de l'activitat publicitària a internet en combinació amb altres mitjans de comunicació. L'estudi, fet per l'institut holandès d'investigació Metrixlab i presentat avui a Madrid, ha tingut la col·laboració de cinc companyies anunciants: Disney, Land Rover, Random House, Telefónica Móviles i Scottex.
També a Ara
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.