Telefónica, Repsol, BBVA i Agbar creen una pàgina web per informar de la seva reputació corporativa
Telefónica, Repsol, BBVA i Agbar, que han constituït un Fòrum de Reputació Corporativa (FRC) per compartir experiències i aprofitar les sinergies en aquest àmbit, han creat una pàgina web on informaran de les seves pràctiques de gestió en aquesta matèria i recolliran articles d'experts, anàlisi de bones pràctiques, estudis sobre ètica, responsabilitat social, identitat, marca, govern corporatiu, etc., van informar fonts del Fòrum. El FRC estima que aquest nou canal d'informació digital contribuirà a difondre coneixement i experiències de gestió en matèria de reputació corporativa. Aquestes empreses han decidit anticipar-se a les recomanacions de la 'Comissió Aldama' per al foment de la transparència i la seguretat en els mercats financers i les societats cotitzades amb l'elaboració d'un pla conjunt amb el qual detectar els riscos en la gestió que puguin danyar-los la reputació corporativa.
També a Ara
- MÉS presenta a Sóller les seves propostes contra la massificació turística: «Sense decreixement no hi ha futur»
- A la mort d'en Joan Taverner
- El PSIB-PSOE fa una crida a la participació en la Diada per la Llengua davant els atacs del Govern al català
- Taula redona a Palma sobre els drets lingüístics i la diversitat a l'escola
- Denuncien que IB3 Televisió obvia el traspàs de Manel Domènech però informa sobre la mort de Manolo el del Bombo
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.