La inversió publicitària a internet va caure un 3'4 per cent el 2001
La inversió publicitària a internet ha experimentat un retrocés del 3'4 per cent en l'any 2001 i es va situar en 51'6 milions d'euros, una mica inferior al 5'74 per cent de retrocés de la inversió en publicitat convencional. Gairebé un euro de cada cent dirigit a la publicitat convencional va anar a internet l'any passat, segons dades de l'informe sobre Inversió Publicitària a Espanya, presentat per Infoadex. Segons els responsables de l'informe, la publicitat a la xarxa es va concentrar l'any passat en els grans 'sites', que han augmentat la participació en el conjunt de la inversió en aquest mitjà. Pel contrari, es va reduir en línies generals la inversió en petits 'sites', molts dels quals es van veure abocats al tancament. Infoadex considera una tendència aquesta concentració d'inversió en els llocs més visitats.
També a Ara
- Primer comiat a Manel Domènech
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Denuncien que IB3 Televisió obvia el traspàs de Manel Domènech però informa sobre la mort de Manolo el del Bombo
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- A la mort d'en Joan Taverner
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.