muy nuboso
  • Màx: 17.23°
  • Mín: 11.35°
14°

La inversió publicitària a internet va caure un 3'4 per cent el 2001

La inversió publicitària a internet ha experimentat un retrocés del 3'4 per cent en l'any 2001 i es va situar en 51'6 milions d'euros, una mica inferior al 5'74 per cent de retrocés de la inversió en publicitat convencional. Gairebé un euro de cada cent dirigit a la publicitat convencional va anar a internet l'any passat, segons dades de l'informe sobre Inversió Publicitària a Espanya, presentat per Infoadex. Segons els responsables de l'informe, la publicitat a la xarxa es va concentrar l'any passat en els grans 'sites', que han augmentat la participació en el conjunt de la inversió en aquest mitjà. Pel contrari, es va reduir en línies generals la inversió en petits 'sites', molts dels quals es van veure abocats al tancament. Infoadex considera una tendència aquesta concentració d'inversió en els llocs més visitats.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.