La inversió publicitària a internet va caure un 3'4 per cent el 2001
La inversió publicitària a internet ha experimentat un retrocés del 3'4 per cent en l'any 2001 i es va situar en 51'6 milions d'euros, una mica inferior al 5'74 per cent de retrocés de la inversió en publicitat convencional. Gairebé un euro de cada cent dirigit a la publicitat convencional va anar a internet l'any passat, segons dades de l'informe sobre Inversió Publicitària a Espanya, presentat per Infoadex. Segons els responsables de l'informe, la publicitat a la xarxa es va concentrar l'any passat en els grans 'sites', que han augmentat la participació en el conjunt de la inversió en aquest mitjà. Pel contrari, es va reduir en línies generals la inversió en petits 'sites', molts dels quals es van veure abocats al tancament. Infoadex considera una tendència aquesta concentració d'inversió en els llocs més visitats.
També a Ara
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.