El PP mostra un Rajoy «proper i íntim» en la seva campanya «Amb cap i cor»
Contraposa la «preocupació» del seu líder pels problemes reals al «desinterès» de ZP
Gabriel Elorriaga i Pío García Escudero presentaren la campanya, ahir, a Madrid | Foto: EFE.
Madrid20/02/08 0:00
«Amb cap i cor» és el lema que el Partit Popular emprarà a la campanya electoral que arrenca aquest divendres amb vista a les eleccions generals del pròxim 9 de març, un lema amb el qual aquest partit vol transmetre un «perfil proper i íntim» del seu candidat Mariano Rajoy. El pressupost de campanya pròpiament dit serà de 13,7 milions, al qual cal sumar la despesa de 6,7 milions per fer els enviaments per correu. És a dir; un total de 20,4 milions d'euros.
També a Ara
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.