nubes dispersas
  • Màx: 22°
  • Mín: 13°
22°

El PP mostra un Rajoy «proper i íntim» en la seva campanya «Amb cap i cor»

Contraposa la «preocupació» del seu líder pels problemes reals al «desinterès» de ZP

98116
Gabriel Elorriaga i Pío García Escudero presentaren la campanya, ahir, a Madrid. | EFE.

«Amb cap i cor» és el lema que el Partit Popular emprarà a la campanya electoral que arrenca aquest divendres amb vista a les eleccions generals del pròxim 9 de març, un lema amb el qual aquest partit vol transmetre un «perfil proper i íntim» del seu candidat Mariano Rajoy. El pressupost de campanya pròpiament dit serà de 13,7 milions, al qual cal sumar la despesa de 6,7 milions per fer els enviaments per correu. És a dir; un total de 20,4 milions d'euros.

Així ho avançaren ahir el director de campanya del PP, Pío García-Escudero, i el secretari executiu de Comunicació, Gabriel Elorriaga, en una conferència de premsa a la seu nacional del partit per presentar la campanya del partit per als comicis del 9 de març. Al costat del lema «Amb cap i cor» apareix la imatge somrient de Rajoy feta en el míting que oferí el 27 d'octubre a València quan es proclamà candidat a la Presidència. García Escudero explicà que aquest cartell resumeix les «principals característiques» del líder del PP perquè, segons va dir, amb «el cap» ve desgranant propostes i amb «el cor» s'ha mostrat «preocupat» pels problemes dels ciutadans.

Els populars han contractat 6.000 tanques publicitàries a tot Espanya, 1.455 cabines, 13.000 banderoles i 8.655 pancartes. A més, han llogat un centenar de cotxes Smart per fer publicitat i distribuiran 800.000 cartells per tota la geografia espanyola.A més, el PP ha elaborat dos vídeos per als espais electorals que disposa a la ràdio i a la televisió pública. El primer spot està més centrat en el missatge de Rajoy, en el qual es vol retratar com una persona «fiable» i preocupada pels problemes dels ciutadans, amb paraules d'Elorriaga.

En el segon, el PP pretén fer «un balanç crític en to d'humor». Elorriaga va assenyalar que es tracta d'«una paròdia» amb què volen «denunciar el desinterès» de Zapatero els problemes dels ciutadans. El secretari de Comunicació del PP assenyalà que han rebut «diversos centenears» d'spots de vídeos elaborats pels ciutadans en el marc del concurs La teva proposta en 30 segons. Els «populars» s'han compromès a emetre per televisió el vídeo més atractiu.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.