El PP mostra un Rajoy «proper i íntim» en la seva campanya «Amb cap i cor»
Contraposa la «preocupació» del seu líder pels problemes reals al «desinterès» de ZP
Gabriel Elorriaga i Pío García Escudero presentaren la campanya, ahir, a Madrid. | Foto: EFE.
Madrid20/02/08 0:00
«Amb cap i cor» és el lema que el Partit Popular emprarà a la campanya electoral que arrenca aquest divendres amb vista a les eleccions generals del pròxim 9 de març, un lema amb el qual aquest partit vol transmetre un «perfil proper i íntim» del seu candidat Mariano Rajoy. El pressupost de campanya pròpiament dit serà de 13,7 milions, al qual cal sumar la despesa de 6,7 milions per fer els enviaments per correu. És a dir; un total de 20,4 milions d'euros.
També a Ara
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- El bar Rincón de Hellín del carrer Aragó de Palma exhibeix una bandera franquista a la seva terrassa
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- Estudiants i treballadors de la UIB criden a votar en blanc a les eleccions a rector si Carot és l'únic candidat
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.