La selecció es concentra entre flocs de neu
Juanito i Javi Navarro s'incorporaren després del partit de Copa entre Sevilla i Betis jugat a Madrid
Els internacionals espanyols seleccionats per Luis Aragonés, llevat del bètic Juanito i el sevillista Javi Navarro, per jugar davant Dinamarca i Islàndia, es concentraren en La Ciutat del Futbol sorpresos per l'intens fred i els flocs de neu amb els quals foren rebuts. La selecció espanyola ja es troba concentrada per afrontar dos partits decisius en els quals es juga les seves opcions d'estar en la propera Eurocopa, davant Dinamarca a l'estadi Santiago Bernabéu dissabte i Islàndia a Mallorca el proper dimecres. Dels 20 jugadors citats pel seleccionador, Juanito i Javi Navarro arribaren més tard que els seus companys ja que foren protagonistes anit del partit de Copa del Rei entre Reial Betis i Sevilla jugat al Coliseu Alfonso Pérez de Getafe.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.