Alemany explica a la candidata Cirer els projectes del Mallorca amb Son Moix
El Partit Popular treballa en l'elaboració d'un atractiu programa d'esports
Palma19/02/03 0:00
La candidata del Partit Popular a la batlia de Palma, Catalina Cirer, visità ahir, com havia fet dies abans Eberhard Grosske, el president del Reial Mallorca. Catalina Cirer escoltà el president del Reial Mallorca, que informà la candidata del Partit Popular de la nova concepció que pretén donar el club a l'estadi de Son Moix. Cirer assegurà ahir a Diari de Balears que no havia adquirit, lògicament, cap compromís amb el president Alemany.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.