La jutgessa decidirà en una setmana com resoldre el «cas Adolfo Millán»
Covadonga Cola s'ha de determinar per la via oral o per l'ordinària
Palma12/02/03 0:00
La jutgessa Covadonga Sola es prendrà una setmana per decidir si la demanda d'Adolfo Millán s'ha de resoldre en un judici oral o en un judici ordinari. Adolfo Millán ha iniciat un nou procés per aconseguir que el Mallorca li permeti entrar de forma gratuita a Son Moix per la seva condició de copropietari de l'estadi Lluís Sitjar. El Mallorca pretén que el litigi es resolgui en un judici ordinari i mostrà els seus arguments.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.