Carbonell és rebut com un heroi
El mallorquí celebra amb els seus el títol mundial assolit al Brasil
Pere Josep Carbonell arribà ahir horabaixa a Palma amb un somriure d'orella a orella. I no era per menys, ja que començava a celebrar amb els éssers estimats el seu tercer títol mundial de pesca submarina, conquerit aquest passat cap de setmana en aigües del Brasil. Nombrosos familiars, entre els qui es trobava el seu oncle Pep Amengual, amics i representants dels estaments polítics reberen el tricampió del món com un heroi, igual que els altres representants de l'equip, el seleccionador Tomeu Salas, i els companys Albert March "amb el que conquerí l'or per equips" i Pau Barbisa. El campió ho celebrà de manera molt emotiva amb els seus fills i després tingué un gest d'atenció envers la gran quantitat de periodistes que s'havien personat a Son Sant Joan per conèixer les primeres impressions d'un home que ha entrat en la història de l'esport balear.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.