El Mallorca vol ressorgir davant el Schalke
El conjunt de Krauss, en plena crisi, visita un equip alemany pel qual el partit és tota una final
El Reial Mallorca cerca a Europa la redempció dels seus pecats lliguers, i que l'han sumit en una crisi que hauria de tancar-se l'abans possible. El quadre de Krauss es troba en una situació incòmoda al campionat domèstic, però no així a la Lliga de Campions, en què ha guanyat un partit i n'ha perdut un altre. Per aquest motiu, el partit d'avui contra el Schalke (20.45 hores/Canal +) no és una final pels mallorquinistes si miram les matemàtiques, però la cosa canvia si es té en compte la perillosa dinàmica en la qual ha entrat. La lesió d'Ariel Ibagaza al partit contra l'Arsenal va iniciar una sèrie de desgràcies pel Reial Mallorca, que ha omplert l'entorn de molts de dubtes quant a la capacitat de Bernd Krauss per treure endavant la situació, i més si es té en compte que la seva relació amb una part de la plantilla no és, ni molt manco, bona.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.