Garrido: «Guanyar ha estat un gran èxit»
Garrido assegura que aconseguir el títol ha suposat una sorpresa
Palma13/06/01 0:00
Pep Garrido, màxim responsable tècnic de la selecció balear Sub 17, transpira felicitat després que Balears aconseguís el triomf a la final del Campionat d'Espanya. Garrido, orgullós dels seus deixebles, té clar la dificultat que suposa per a l'equip d'una Comunitat com la de Balears superar-ne d'altres amb molt més número de fitxes. «Guanyar ha estat un gran èxit. Diria una mentida si afirmàs que esperava, quan es va iniciar el Campionat d'Espanya, obtenir el títol. S'ha de considerar que les Illes Balears som una Comunitat petita, amb poques fitxes i que competíem amb seleccions com la catalana, amb més de 120.000 futbolistes federats», explicà el seleccionador balear Sub 17.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.