Stankovic s'ha recuperat i sortirà des de l'inici demà contra el Galatasaray

Stankovic torna a somriure després de l'ensurt que li ha ocasionat la lesió.

TW
0

Fernando Vázquez podrà presentar demà a l'estadi de Son Moix el seu millor onze possible davant el Galatasaray turc, en el partit corresponent a l'anada dels quarts de final de la Copa de la UEFA.

Iovan Stankovic està pràcticament recuperat del seu cop al genoll i sortirà des de l'inici. El serbi, lesionat contra el Saragossa després de rebre un fort cop a l'aleró de la ròtula del seu genoll esquerre, formà ahir a l'entrenament entre el teòric equip titular que s'enfrontarà demà als turcs. Absent contra el Mònaco i el Màlaga, a Stankovic se'l va veure a Son Bibiloni molt bé físicament, content i arriscant en els seus exercicis.

Així doncs, Fernando Vázquez formarà amb Leo Franco a la porteria, amb Olaizola, Nadal, Siviero i Miquel Soler a la reraguarda, Lauren, Paco Soler, Engonga i Stankovic, en el mig camp, amb Diego Tristán i Carlos, a la davantera. El millor onze que pot presentar actualment el Reial Mallorca, tenint en compte que Biagini continua lesionat i que Germán Burgos ha estat relegat a la suplència.

Tal com s'ha tornat a demostrar en els dos darrers partits del Mallorca "Mònaco i Màlaga", Stankovic és més que un jugador fonamental per al seu equip. Tant, que sense ell, Vázquez es veu obligat a modificar el seu dibuix per trobar l'equilibri tàctic. Un equilibri que no va trobar ni contra el Mònaco a l'estadi Louis II ni contra el Màlaga. I és que l'experiment de col·locar Lauren en el lloc d'Stankovic no li va sortir gaire bé a l'entrenador gallec.

La presència del iugoslau davant el Galatasaray és la millor notícia possible que podia rebre Fernando Vázquez, així com els aficionats mallorquinistes.

Stankovic va ser clau en la classificació del Mallorca per als quarts de final de la UEFA després d'aconseguir a l'anada contra el Mònaco un «hat-trick» que deixava pràcticament sentenciada l'eliminatòria. Abans de caure lesionat, el migcampista havia tornat a agafar la seva millor forma després de tres mesos lesionat al turmell i tornava a ser l'home letal que sempre ha estat a pilota aturada.