L’STEI dona suport a la comunitat educativa de Manacor i rebutja la moció de Vox
L’STEI fa públic el suport a la comunitat educativa de Manacor, concretament a l’institut Mossèn Alcover, davant la moció de Vox al pròxim Ple municipal en què acusa el professorat i l’Ajuntament de Manacor «d’adoctrinament a les aules i de dur a terme una activitat sectària amb una visió manipulada de la nostra història».
També a Illes Balears
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- Qui són els impulsors del nou partit Som Mallorca?
- La Flama del Canigó il·lumina Mallorca
- La Conselleria afavoreix la concertada abans que l’escola pública
- Raixa acollirà cinc vetlades musicals gratuïtes en una altra edició de les «Nits d’estiu»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Quin cinisme i quina barra que des del xovinisme ultra espanyol més carca, tronat i mentider del PP-Vox intentin discernir sobre "adoctrinament". Els hereus de l'escola franquista "neutral" amb l' "Educación Cívico Social -ECS (quin fàstic)" i la "Formación del Espiritu Nacional (FeM)" o llibres adoctrinadors obligatoris com "El Parvulito", Mi Cartilla"...etc tenen uns pebrots que se'ls trepitgen. Per als més despistats : el PP-Vox partit i escissió foren fundats l'any 1976 per set exministres de governs del dictador franco, per això a l'any 25 del segle XXI encara donen suport als hereus de les deixalles del franquisme ara sota el nom "neutral" PP-Vox. Per una altra banda també està bé que aquesta patuleia de nostàlgics del franquisme, amb diferents noms de vents, carronyaires, títols britànics, negatius com "manco" etc escriguin collonades ací per al seu consum intern i amb la llengua del "Imperio" per a marcar "territori" —mai més ben dit— els més despistats els coneixeran millor i sabran que son realment idò a qui no s'ha de votar mai. És l'únic de positiu que tenen.
lord KÉs clar que sí. Els quaranta anys que va governar vox (encara no es deien vox, però eren ells) no varen adoctrinar gens ni mica.
en las escuelas no se puede adoctrinar, siempre neutral. Mi apoyo a Vox