L'editor Miquel Font presenta la reedició del llibre «Cuina popular de Mallorca. Sóller 1931»
Palma23/05/07 0:00
El mestre cuiner Antoni Pinya presentà ahir a la llibreria Born de llibres l'edició crítica del llibre Cuina popular de Mallorca.Sóller 1931 feta per l'editor Miquel Font. Es tracta d'una edició reelaborada i interpretada per Font de la primera edició d'aquest llibre, que es publicà a Sóller l'any 1931. Una de les peculiaritats biblogràfiques d'aquesta obra primerenca, que compta amb 500 receptes dividides entre primers plats i pastisseria, és que a Balears només se'n conserva un exemplar a la biblioteca pública de la Real.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.