Mor el rei Eduard VII (1910)
07/05/03 0:00
Mor el rei de Gran Bretanya i Irlanda Eduard VII, fill de la reina Victòria, artífex de l'Entente Cordiale, del 1904, amb França. Havia visitat Mallorca cinc anys abans. Així, en la premsa de Palma del 1905, dotze d'abril, llegim que l'emperador d'Alemanya, el kàiser Guillem II, visita Maó. Alguns dies després d'anar-se'n, arriben a la capital menorquina els reis d'Anglaterra, Eduard VII i Alexandra. Després, els monarques fan la seva arribada al port de Palma... «Per la premsa estrangera hem sabut que el viatge obeeix a la prescripció facultativa que s'ha dictat per a la princesa Victòria. Sembla esser que els aires de la Mediterrània li van força bé...».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.