Margalida Alemany imparteix un nou curs de cuina a Son Termes

Seixanta persones s'han inscrit per aprendre les seves receptes

TW
0

Margalida Alemany inicia avui el curs de cuina 2002, depassant totes les expectatives quant a participació d'alumnes que s'han matriculat per compartir alguns secrets de cuina amb aquesta professional. La popular i coneguda xef d'Andratx, que dirigeix l'equip de cuina de Son Termes, va explicar que «a pesar d'haver tingut un any difícil i dur estic contenta: veig que hi ha futur per a Mallorca i he decidit muntar una escola de cuina», va afirmar. Però a falta de concretar aquest projecte, Alemany volgué destacar la importància d'haver iniciat el nou curs de cuina amb un total de seixanta persones inscrites i tres alumnes.

«Impartiré les clases una vegada al mes durant l'octubre, el novembre i el desembre. Els dos primers mesos es dedicaran a la cuina de tardor i el desembre, a la cuina nadalenca. Després tindran una continuïtat de dues classes per mes». La xef de Son Termes coneix els variats productes que s'ofereixen durant l'estació tardorenca i, per això, a la carta de Son Termes inclourà plats per als amants dels bolets.

Margalida Alemany va subratllar que «amb vista als clients hem de pensar en la cuina de temporada: resulta creativa, variada i al gust del client; una de les característiques és que no hem tocat peix de factoria, per donar més importància als peixos del nostre litoral mediterrani». Per exemple, el lluç ens arriba directament de Sant Sebastià; determinades carns, de Madrid, i anam introduint a poc a poc l'arrel de iuca, la canya de sucre, el gingebre i la regalèssia per combinar amb la carn de porc. De la mateixa manera, els alvocats de Sóller, més petits que els coneguts i d'excel·lent gust, a més de la malvasia per a postres nadalenques».

Molt satisfeta de la participació de la gent, la cuinera de Son Termes volgué afegir que «una de les meves fites és incorporar al meu equip gent jove, sobretot de Mallorca». En aquest sentit, Margalida Alemany va destacar que en aquests moments «estic fent feina amb nou joves que tenen moltes ganes d'aprendre».