Música clàssica, teatre i jazz celebren a l'Auditori d'Alcúdia un any d'èxits
Pollença.04/07/01 0:00
Espectacles de música clàssica, jazz i teatre compten entre les programades per aquest estiu a l'Auditori d'Alcúdia, activitats amb què responsables i públic celebrarà l'«èxit rotund» del centre en el seu primer any de vida. Les xifres dels 12 mesos parlen per si soles: al llarg de l'any s'hi han realitzat més de 100 activitats i quasi 40.000 persones han passat per les dependències de l'Auditori. En resum, hi han assistit una mitjana de 300 persones per espectacle.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- Un altre ciclista mort a les carreteres de Mallorca: un bus de TIB atropella un grup de ciclistes a Pollença
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.