Les obres del Principal es torbaran un any per un error burocràtic
L'àrea de Cultura no havia previst que la reforma requereix la modificació del PGOU
Les obres de reforma del Teatre Principal no podran iniciar-se, almanco, fins d'aquí a un any. L'àrea de Cultura del Consell, dirigida per Maria Antònia Vadell, no havia previst la negociació amb l'Ajuntament de Palma perquè autoritzi l'inici dels treballs. El Consell de Mallorca ha de sol·licitar una revisió del Pla General de Palma, perquè el projecte de reforma inclou un augment del volum de l'edifici, ja que es preveu en el projecte bàsic el canvi del tipus de coberta.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- Un altre ciclista mort a les carreteres de Mallorca: un bus de TIB atropella un grup de ciclistes a Pollença
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.